Bones pràctiques d’higiene en petits establiments lactis

Imatge: http://www.flickr.com/photos/campru/2149095515/

Després de molts anys de malentesos, d’interpretacions de la legislació distants de la realitat, d’una aplicació estàndard d’aquesta legislació tant per productors grans com per petits, etc….I després òbviament de molta feina a recopilar documentació, a acostar-se als elaboradors, i a trobar una manera de demostrar sobre el paper que existeix una via per a produir poc i bé, després d’aquest temps s’ha aconseguit la Guia de Pràctiques Correctes d’Higiene per a Petits Establiments del Sector Lacti.

El dissabte 17 de Novembre al matí tindrà lloc una Jornada tècnica per a presentar la Guia per part de l’Associació Catalana de Ramaders i Elaboradors de Formatge Artesà (ACREFA) i de l’Agència Catalana de Seguretat Alimentària (ACSA) en el marc de la finca Torre Marimon a Caldes de Montbuí.

Blocdeformatges us convida a aquest esdeveniment destacat dintre del sector lacti català que començarà al matí, seguirà amb un dinar-tast informal de pans, formatges, vins i amanides que portin els mateixos socis i conclourà a la tarda amb la assemblea general anual d’ACREFA.

Bones Practiques Higiene

Us hi esperem!!!

2 pensaments sobre “Bones pràctiques d’higiene en petits establiments lactis

  1. Hola, me gustaría saber si existe la guía de buenas prácticas para pequeños establecimientos en español, trabajo en el sector de cap-ovi en Ka Gomera. Lo agradecería mucho. Un saludo desde La Gomera

    M'agrada

    • Hola Mila,
      Actualmente la Red Española de Queserías de Campo y Artesanas está trabajando en la edición de una guía como la que nos solicitas.Pedes cosnutar en su facebook y twitter: QueRed.

      Suerte y saludos para ti i tu bonita Isla!

      M'agrada

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s